Sıkça Sorulan Sorular

1) Telefon arızalarında izlenmesi gereken adımlar nelerdir?


Telefon arızalarında https://destek.alanya.edu.tr/ adresinden talep açılması gerekmektedir. Arızanın durumuna göre yerinde onarım veya Bilgi İşlem Daire Başkanlığı'na gönderilmesi gerekmektedir.

2) Üniversitede personelim. E-posta açmak için ne yapmalıyım?


E-posta İstek Başvuru Formunun doldurulması gerekmektedir.

e-Posta İstek Başvuru Formu için tıklayınız

Not: Formun bilgisayar ortamında doldurulması ve Dekan, Müdür, Fak./MYO/Enst. Sekreteri veya Bölüm Başkanına onaylatılarak Bilgi İşlem Daire Başkanlığına teslim edilmesi gerekir.  

3) Eduroam (Ücretsiz Kablosuz İnternet)' a nasıl bağlanırım?


Eduroam ile üniversite içerisinde ücretsiz kablosuz internet erişimine sahip olacaksınız. Eduroam kullanan farklı kurumlarda da aynı şekilde kullanım sağlayabilirsiniz.

Eduroam ile ilgili detaylı anlatım ve bilgi almak için tıklayınız.

4) Parolamı nasıl oluşturabilirim?


Üniversitemiz öğrencilerinin kullanacağı ücretsiz kablosuz internet (eduroam), e-posta, Office 365 programı ve Kampüs Kart Platformu için kullanılması gereken tek ve ortak parolanın ilk defa belirlenmesi işlemlerinin adımları aşağıda açıklanmıştır.

Buradan ulaşabilirsiniz.

5) EBYS kullanmak istiyorum. Nasıl kullanabilirim?


https://ebysyardim.alanya.edu.tr/ adresine giderek DESTEK -> Videolar -> Kullanıcı Eğitimleri alanından detaylı bilgi alabilirsiniz.

6) Sorumlusu olduğum web sayfasını nasıl yönetirim?


https://bilgiislem.alanya.edu.tr/web-sitesi/egitim-videolari/ adresine giderek detaylı eğitim videolarına, sunum ve dokümanlara ulaşabilirsiniz.